- Telge
- Vatten & avlopp
- Kundservice
- Felanmälan
Felanmälan vatten och avlopp
Ibland händer det att något inte fungerar. Kontakta oss så hjälper vi dig.
Vad är det som inte fungerar?
Kontrollera först vår sida för driftstatus för att se om det gäller ett allmänt fel på VA-nätet.
Kontakta oss vid fel
Kontakta oss för att göra en felanmälan. Du kan också skicka ditt ärende via Mina sidor. För att kunna hantera ditt ärende på bästa sätt ber vi dig att beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt.
Akuta fel
Vid akuta ärenden ska du alltid ringa till oss. Då vi har stängt kopplas du till ett journummer när du ringer till oss.
Öppettider
Kundservice
- Måndag-torsdag: 09.00-16.00
Fredag: 09.00-14.00
Lunchstängt: 11.00-12.00
Ringer du under lunchtid och ditt ärende gäller strömavbrott, vattenläcka, avgrävd kabel eller grönt vatten ber vi dig ringa via växeln på telefon
08-550 220 00 i stället.
Jour
All övrig tid.